Релокований бізнес: з якими проблемами стикаються підприємства? | НААУ

Релокований бізнес: з якими проблемами стикаються підприємства?

Дискусія
13:26 Чт 02.05.24 6410 Переглядів
Версія для друку

В Україні від початку повномасштабного російського вторгнення релокувалися майже 19 тис. підприємств. Найпопулярнішими напрямками, куди рухається бізнес, виявилися Київська та Закарпатська області. Серед усіх компаній найчастіше релокуються оптові компанії.

Такі дані з Єдиного державного реєстру озвучив голова Комітету НААУ з питань інвестиційної діяльності та приватизації Андрій Шабельніков в ефірі Громадського Інтерактивного Телебачення.

Найпопулярнішим для релокації підприємств став маршрут з Києва до Київської області. Фактично на цей маршрут припадає 30 % усіх випадків переїзду. На другому та третьому місцях шляхи від Львівської до Київської області та з Києва до Закарпаття — 2,7 % та 2,6 % відповідно.

Водночас, адвокат зазначив, що ще два роки тому для бізнесу, який хотів переїхати на нове місце, діяли державні програми. Зокрема, подаючи заявку через Prozorro, можна було скористатися безкоштовним сервісом з перевезення «Укрзалізниці» та «Укрпошти». Крім того, держава надавала разову допомогу у 100 тис грн для релокованих підприємств, які мають до 12 робочих місць. На сьогодні таких преференцій немає.

«Чого б хотів бізнес? Найголовніше хотілося б зменшення адміністративного та податкового тиску. Ті самі проблеми, як у бізнеса, хвилюють і релокований бізнес. Бізнесу потрібно відчувати себе впевнено. Потрібні держзамовлення, особливо це стосується підприємств, які є виробниками. Якщо буде держзамовлення, якщо підприємець буде розуміти, що він на рік має замовлення від держави на високому рівні, то, зрозуміло, він може прогнозувати свої доходи, видатки і таким чином і потужності збільшувати або хоча б повернутися на довоєнний рівень. На сьогодні більшість підприємств не повернулись досі на довоєнний рівень виробництва», - наголосив А. Шабельніков.

За словами голови Комітету НААУ, ще однією проблемою для підприємств на сьогодні є брак персоналу. Вирішити проблему допоможе бронювання основних працівників, переконаний адвокат.

«Враховуючи економічну ситуацію, нові реалії і релокацію важко перейти бізнесу до такого самого доходу або таких самих показників, які підприємство мало до релокацій. І персонал також це відчуває, тому і є прохання від релокованого бізнесу так само, як і від загального, щодо можливості бронювання основних працівників на підприємстві», - зазначив адвокат.

Аби першим отримувати новини адвокатури, підпишіться на канал Національної асоціації адвокатів України у Telegram.

Популярні новини

Дискусія

Стан енергетичної спроможності країни: чого очікувати бізнесу

Незважаючи на всі намагання держави зменшити дефіцит електроенергії, сподіватися бізнесу на покращення ситуації поки не варто.

10:31 Пт 26.07.24 1486

Дискусія

Проблеми захисту персональних даних в умовах воєнного стану…

В умовах воєнного стану особливої актуальності набуло питання уточнення даних про військовозобов'язаних. Адже держава повинна мати актуальну інформацію про мобілізаційний резерв. Водночас, цей процес супроводжується виникненням правових проблем.

13:28 Чт 25.07.24 2778

Анонс

Розпочато реєстрацію на Форум ім. Й.Бронза

23 серпня в Одесі відбудеться Форум з кримінального права та процесу імені Йосипа Бронза. Відкрито реєстрацію на захід.

15:39 Ср 24.07.24 4194

Cудова практика

Автоматичне продовження тримання під вартою порушує право на…

Конституцією не визначено можливості обмеження права на свободу та особисту недоторканність, права на судовий захист, презумпції невинуватості та права на захист. Відтак, норма ч. 6 ст. 615 КПК про можливість автоматичного (без рішення суду) продовження тримання під вартою суперечить Основному Закону.

11:42 Ср 24.07.24 4448

Навчання

Інхаус або зовнішній консультант: що молодому юристу варто знати?

Куди молодому правнику краще йти працювати: до юридичної фірми чи на підприємство? Як визначитися з пріоритетами, реально оцінити свої можливості та максимально ефективно використати набуті знання?

16:24 Вт 23.07.24 5892

Дискусія

Уточнення військово-облікових даних: спірні питання обговорили…

16 липня сплив установлений законом 60-денний термін, протягом якого громадяни України мали стати на військовий облік або уточнити свої військово-облікові дані. Напередодні в НААУ обговорювали повʼязані із цим проблемні питання.

15:57 Чт 18.07.24 13680

Взаємодія

У Раді Європи підтримують розвиток НААУ

Офіс Ради Європи в Україні надаватиме всіляку підтримку розвитку Національної асоціації адвокатів України та її ініціативам на користь українського суспільства.

11:13 Ср 17.07.24 11028

Дискусія

Як компенсувати нестачу кадрів в будівельній сфері пояснив голова…

В Україні простежується дефіцит кадрів у будівельній сфері, який нині становить близько 40 %. Згідно з даними Конфедерації роботодавців України, за два роки кількість офіційно зареєстрованих працівників у будівельному секторі скоротилася на 25,4 %, до майже 300 тисяч людей. Будівельні компанії вимушені залучати до роботи іноземні кадри.

11:16 Вт 16.07.24 11071

Вестник:№ 6 червень 2024 -;
Міжнародна благодійна допомога для НААУ;
Стратегія НААУ 2021-2025;
Доступ до адвокатської професії -;
Рекомендації щодо захисту професейних та;
АНАЛІЗ ПОРУШЕНЬ ПРАВ ТА ГАРАНТІЙ;
Навчальні продукти для адвокатів;
НеВестник 4

Категорія

Надішліть файл із текстом публікації у форматі *.doc, фотографію за тематикою у розмірі 640х400 та Ваше фото.

Оберіть файл