"Підтримка ментального здоров'я українських адвокатів під час війни" детальніше за посиланням
Молодіжний комітет надав поради щодо ефективного планування та систем обліку робочого часу адвоката
НААУ за ініціативою молодіжного комітету - UNBA NextGen провела панельну дискусію «Тайм-менеджмент для адвоката».
Модерували захід заступник Голови UNBA NextGen, член Дослідницького комітету EYBA Юлія Сергет та регіональний представник UNBA NextGen у Донецькій області Тетяна Рабко.
Член Ради та регіональний представник UNBA NextGen у Дніпропетровській області, член КДКА Дніпропетровської області Алевтина Башкєєва у своїй доповіді розповіла, як адвокату продуктивно розпоряджатися власними запасами часу та про 7 головних принципів тайм-менеджменту в роботі адвоката.
Тетяна Рабко зазначила, що наразі багато фахівців перейшли на дистанційну роботу, у тому числі й адвокати. Вона назвала онлайн інструменти для ефективної роботи адвоката: підсистеми ЄСІТС «Електронний суд» та «Відеоконференцзв’язок», відправлення листів через E-post, мобільний застосунок «єСуд», мобільний застосунок Дія, електронна пошта та онлайн календарі.
Член Ради та регіональний представник UNBA NextGen у Рівненській області, заступник голови Ради адвокатів Рівненської області Алла Філатова вказала, що для організації максимальної продуктивності роботи у своїй діяльності адвокати використовують різні методи обліку робочого часу. Не можна стверджувати, що якась система управління робочим часом є найбільш дієвою та прийнятною. Тільки через призму власного досвіду та внутрішнього сприйняття можна надати перевагу тій чи іншій методиці. Для когось достатньо ведення ділового щоденника, хтось із колег використовує мобільні додатки, CRM-системи чи платформи онлайн. Питання «як ефективно організувати власний день, тиждень, місяць» буде завжди актуальним, і вибір шляхів вирішення такого питання - різноманітний.
Заступник Голови UNBA NextGen, регіональний представник UNBA NextGen у Вінницькій області, к. ю. н, член Центру сімейного права ВША НААУ Жанна Грушко зазначила, що планування робочого дня адвоката є досить індивідуальним. «Пропоную його здійснювати за такими принципами. По-перше, адвокат - це теж людина, а тому планування має відбуватися з урахуванням планів і завдань, пов’язаних з іншими сферами життя. По-друге, слід планувати графік не за кількісними, а якісними показниками. Це означає, що діяльність має бути спрямована не на кількість завершених справ, а на їх важливість. У цьому мені допомагає таблиця Ейзенхауера, за якою справи слід розділяти на 4 групи за критеріями важливості і терміновості. По-третє, у розпорядок варто включати справи, що приносять задоволення та можуть переключити увагу. Думаю, котрийсь із цих принципів таки точно Вам стане у нагоді», - поділилася порадами Жанна Грушко.
“Провели захід, що був присвячений тайм-менеджменту для адвоката. На ньому ми говорили про онлайн можливості адвоката для ефективного планування та системи обліку робочого часу, важливості правильного користування своїм часом, робили акценти на пріоритетні та важливі завдання, розкрили поняття тайм-менеджменту взагалі. Спікери поділилися своїм досвідом та надали практичні поради. Захід був дуже цікавий, жвавий, а головне - корисний. Впевнена, що всі учасники підкреслили для себе багато нових знань по цій темі”, - підсумувала захід модератор Юлія Сергет.
Запис панельної дискусії доступний для перегляду за посиланням.
Текст і фото підготовлені командою Координатора комітетів НААУ
Популярні новини
Дискусія
Опікунська рада НААУ: як організована підтримка адвокатської…
В опікунську раду Національної асоціації адвокатів України з початку повномасштабного вторгнення надійшло близько тисячі звернень від адвокатів та членів їхніх сімей. Девʼять з десяти заяв було задоволено.
Взаємодія
Договір про надання послуг з лобіювання: зразок для адвокатів…
У Національній асоціації адвокатів України підготували зразок договору про надання послуг з лобіювання, який відповідає вимогам профільного закону, та враховує особливості здійснення такої діяльності особами, що надають правничу допомогу.
Анонс
В Одесі відбудеться XV Міжнародна конференція з питань адвокатури
14 листопада 2025 року в Національному університеті «Одеська юридична академія» пройде XV Міжнародна науково-практична конференція «Адвокатура: минуле, сучасність та майбутнє».
Дискусія
Головне правило медійної грамотності адвоката - це говорити просто…
У публічних виступах адвокати часто зловживають складною термінологією, втрачаючи контакт із аудиторією. Відсутність навичок спілкування з медіа та громадськістю породжує комунікаційний розрив, який професіоналу потрібно навчитися долати.
Анонс
Молоді юристи збираються на форум
8 листопада відбудеться Форум молодих юристів України 2025 — найбільший професійний захід для правників (студентів, адвокатів, державних службовців і науковців), де говоритимуть про тенденції у професії, виклики євроінтеграції та трансформації правосуддя в умовах цифровізації.
Дискусія
Комітети НААУ провели науково-практичний круглий стіл
Комітет медичного і фармацевтичного права та біоетики НААУ та Комітет НААУ з питань сімейного права організували та провели 24 жовтня 2025 року науково-практичний круглий стіл на тему «ДРТ: правничі та праволюдинні виклики сьогодення».
Привітання
Нану Бакаянову відзначено Почесною грамотою Верховної Ради України
Завідувачка кафедри організації судових, правоохоронних органів та адвокатури Одеської юридичної академії, секретар дисциплінарної палати КДКА Одеської області Нана Бакаянова отримала Почесну грамоту Верховної Ради України.
Дискусія
Право і почуття: адвокати дослідили сучасні виклики сімейного права
Шлюб і розлучення — не лише юридичні процедури, а й соціальні явища, що потребують відповідального підходу. Комітет НААУ з питань сімейного права організував і провів фахову дискусію на тему «Усвідомлений» шлюб і «обачливе» розлучення: виклики, ризики, наслідки».