"Підтримка ментального здоров'я українських адвокатів під час війни" детальніше за посиланням
Адвокатура Києва як приклад самоочищення

Спеціальна тимчасова комісія з перевірки діяльності органів адвокатського самоврядування міста Києва встановила відсутність законно створеної кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури в м. Києві, незважаючи на небажання місцевої Ради адвокатів співпрацювати з комісією.
Про це заявив Головуючий у цій комісії член Ради адвокатів України Роман Афанасьєв.
Роман Афанасьєв повідомив, що створена рішенням РАУ комісія встановила відсутність факту реєстрації положення про КДКА м. Києва, яке було затверджене Радою адвокатів. Немає факту створення КДКА у м. Києві як регіонального органу адвокатського самоврядування. Натомість з 2012 року продовжила працювати громадська організація з невластивими функціями, притаманними виключно органу адвокатського самоврядування.
Під час проведення перевірки діяльності громадської організації, якою є Київська міська КДКА, її засновники зробили лише один крок — зміну назви цієї організації на таку, що передбачена законом для органу адвокатського самоврядування. “Проте, інші суттєві вимоги не виконані, а створено видимість виправлення ситуації”, - констатував Роман Афанасьєв.
Окрім того, при Раді адвокатів м. Києва спільно з громадською організацією Київською міською КДКА було створено комерційну структуру - ТОВ “Центр підвищення кваліфікації і стажування адвокатів”, який здійснював діяльність по стажуванню та підвищенню квалфікації, стягуючи відповідну плату. Фактично, комерційна структура перебрала функції органу адвокатського самоврядування, що також суперечить вимогам законодавства.
Комісія вказала на такі порушення та рекомендувала РАУ утворити орган адвокатського самоврядування в м. Києві - КДКА м. Києва. Впродовж двох місяців буде скликано позачергову конференцію, яка сформує персональний склад КДКА м. Києва.
Популярні новини

Різне
Адвокати підсумували тиждень захисту бізнесу велозаїздом
У НААУ завершили тиждень захисту бізнесу незвичним форматом. Після оприлюднення тематичних публікацій і проведення серії круглих столів про наслідки скасування Господарського кодексу адвокати зібралися на підсумкове засідання… у крос-кантрійних перегонах.

Дискусія
Чому в затримці формування КК ВККС адвокати вбачають загрозу…
Для України звичною стала практика, коли норми закону спершу приймаються, а потім нівелюються. Але коли реформа за реформою обирають взірців доброчесності, а їх «святість» порушує будь-які закони, логіка побудови карткового будиночку ламається вщент.

Дискусія
Експерти мають винятковий потенціал, який варто розвивати спільно…
Професії адвоката і експерта можуть і повинні розвиватися, навчаючись одна в одної, обмінюючись досвідом та кращими практиками. Разом ми зможемо побудувати сильну, незалежну та ефективну систему правосуддя, гідну європейської України.

Взаємодія
У вихідні не працюватимуть електронні судові сервіси
На суботу, 12 липня, заплановано глобальні роботи на інфраструктурі ДП «Інформаційні судові системи». У звʼязку із цим, в цей день з продовженням на 13 липня, можуть бути недоступні сервіси електронного суду, електронного кабінету та інші.

Дискусія
Як пережити скасування ГК без утрат — радили адвокати за круглим…
Що зміниться для бізнесу після скасування Господарського кодексу? Як тепер укладати договори, хто нестиме відповідальність, як захищати інтереси у спорах і чим компенсувати втрату спеціального регулювання?

Дискусія
Прозорі правила будівельної галузі: навіщо Україні Містобудівний…
Українське містобудівне законодавство залишається фрагментарним, суперечливим і непридатним до завдань відбудови. Тож ідея кодифікації викликає значний інтерес і серед юристів, і серед фахівців будівельної галузі.

Дискусія
Укріплення суверенітету країни потребує нової моделі формування…
Модель конкурсної комісії з добору членів Вищої кваліфікаційної комісії суддів, запроваджена як антикризова, себе вичерпала. Бездіяльність ВРП щодо формування нового складу КК, відсутність відповідальності та наявні ознаки політичного впливу свідчать: повноваження мають бути передані безпосередньо законодавчо визначеним субʼєктам формування ВККС.

Законодавство
Аграрна підтримка не може зводитися до досягнення KPI – Комітет НААУ
Підміна державної аграрної політики орієнтацією на показники ігнорує реальні потреби сільського господарства в умовах війни.