Особливості комунікації адвоката з вразливими групами клієнтів: ветерани та члени їх сімей, ВПО | НААУ

До початку трансляції:

Тренінг

Особливості комунікації адвоката з вразливими групами клієнтів: ветерани та члени їх сімей, ВПО

212 Переглядів Версія для друку
12:00 Пн 08.04.24
Онлайн
Доповідачі: Саєнко Марина
Організатор: Вища школа адвокатури НААУ
Про курс

1. Те, яких клієнтів можна віднести до категорії вразливих (воїни, внутрішньо переміщені

особи, люди з інвалідністю, одинокі батькиін.)

2. Чому важливо враховувати досвід та статус клієнта при комунікації з ним?

3. Як досвід війни впливає на комунікацію?

4. Особливості комунікації адвоката з вразливими групами клієнтів.

5. Які типові помилки роблять адвокати при комунікації з вразливими групами клієнтів?

6. Як зробити так, щоб клієнт почав довіряти адвокату?

7. Інструменти адвоката для побудови з клієнтом тривалих міцних стосунків.


Реєстрація за посиланням

 

Звертаємо увагу слухачів, що вартість участі для осіб, які не є адвокатами, відрізняється.

Звертаємо увагу адвокатів, що перед лекцією та після її завершення слід відсканувати QR-код, який буде відображено на екрані вебінарної кімнати.

На помічників, стажистів та інших учасників вебінару процедура сканування QR-коду не поширюється.

Розповісти про подію

Надішліть файл із текстом публікації у форматі *.doc, фотографію за тематикою у розмірі 640х400 та Ваше фото.

Оберіть файл