![]() |
12:00 Пн 08.04.24 |
Особливості комунікації адвоката з вразливими групами клієнтів: ветерани та члени їх сімей, ВПО |
|
![]() 1. Те, яких клієнтів можна віднести до категорії вразливих (воїни, внутрішньо переміщені особи, люди з інвалідністю, одинокі батькиін.) 2. Чому важливо враховувати досвід та статус клієнта при комунікації з ним? 3. Як досвід війни впливає на комунікацію? 4. Особливості комунікації адвоката з вразливими групами клієнтів. 5. Які типові помилки роблять адвокати при комунікації з вразливими групами клієнтів? 6. Як зробити так, щоб клієнт почав довіряти адвокату? 7. Інструменти адвоката для побудови з клієнтом тривалих міцних стосунків.
Звертаємо увагу слухачів, що вартість участі для осіб, які не є адвокатами, відрізняється. Звертаємо увагу адвокатів, що перед лекцією та після її завершення слід відсканувати QR-код, який буде відображено на екрані вебінарної кімнати. На помічників, стажистів та інших учасників вебінару процедура сканування QR-коду не поширюється. |
|
© 2025 Unba.org.ua Всі права захищені |