14:54 Ср 10.04.24

Економічне бронювання краще за невизначеність, - голова Комітету НААУ

print version

Концепція економічного бронювання військовозобов’язаних працівників українськими підприємствами, яку мають утілити у проекті Закону №10449 про посилення мобілізації, покликана збільшити надходження коштів для потреб армії. Чого від неї чекати?

Про саму концепцію та нюанси бронювання видання «ФОКУС» запитало у голови Комітету НААУ з питань інвестиційної діяльності та приватизації Андрія Шабельнікова.

«Ми в комітеті постійно обговорюємо з представниками українського бізнесу дані пропозиції з економічного бронювання, зауважив він. - І аби відповісти на питання щодо того, як прописати закон з тим, щоб уникнути протиріч, можу сказати вам наступне. Попри те, чи буде підвищена відсоткова ставка, приміром, до 3%, як пропонувалося, чи буде введена плата у розмірі 20 тисяч гривень за працівника, це в будь-якому разі краще, ніж невизначеність».

І таку невизначеність, на думку А.Шабельнікова, варто усунути якнайшвидше, аби бізнес міг підлаштуватися до нових умов. «Звісно, бажано виходити з того, наскільки реально тому чи іншому підприємству сплачувати певну суму. Дані виплати потребують перегляд бюджету підприємства, тому бажано закріпити ці норми на законодавчому рівні якомога швидше», - вважає він.

Повністю статтю «Бронювання в обмін на гроші. Як будуть давати відстрочку військовозобов`язаним» можна переглянути за посиланням.

Аби першим отримувати новини адвокатури, підпишіться на канал Національної асоціації адвокатів України у Telegram.

© 2025 Unba.org.ua Всі права захищені
"Національна Асоціація Адвокатів України". Передрук та інше використання матеріалів, що розміщені на даному веб-сайті дозволяється за умови посилання на джерело. Інтернет-видання та засоби масової інформації можуть використовувати матеріали сайту, розміщувати відео з офіційного веб-сайту Національної Асоціації Адвокатів України на власних веб-сторінках, за умови гіперпосилання на офіційний веб-сайт Національної Асоціації Адвокатів України. Заборонено передрук та використання матеріалів, у яких міститься посилання на інші інтернет-видання та засоби масової інформації. Матеріали позначені міткою "Реклама", публікуються на правах реклами.