![]() |
17:33 Чт 06.05.21 |
У НААУ відбудеться експертне обговорення використання інструментів маркетингу, менеджменту та економіки в адвокатській діяльності |
|
![]()
Правильна реклама юридичних послуг зацікавлює клієнтів, чітко працюючи в усіх напрямках, формуючи бренд і роблячи людей лояльними до адвоката. Найкращою рекламою для адвоката є відмінні і численні відгуки реальних клієнтів, написаних в подяку за якісно виконану роботу. Та в умовах сьогодення цього вже не достатньо. Проблематика використання інструментів маркетингу, менеджменту та економіки в адвокатській діяльності наразі набуває все більшого значення як для адвокатської спільноти, так і для суспільства в цілому. Саме тому, з метою надання адвокатам/АБ/АО рекомендацій щодо розробки та реалізації маркетингових стратегій просування адвокатських послуг, побудови партнерських відносин, створення і розвитку власного професійного бренду, ефективного використання робочого часу адвокатами та інших питань маркетингу адвокатської діяльності НААУ організовує проведення вебінару на тему: “ Використання інструментів маркетингу, менеджменту та економіки в адвокатській діяльності”. Дата та час проведення: 13 травня 2021 року, з 15:00 до 17:00 Місце проведення: ZOOM з онлайн трансляцією заходу на сторінку НААУ у Facebook Організатори: НААУ, Комітет адвокатської практики, Комітет з медіа та рекламного права, Комітет з питань адвокатської етики Під час вебінару планується обговорити: 1. Успішний адвокат – знавець законів, права чи ринку? 2. Адвокат/АБ/АО, як суб’єкт ринку адвокатських послуг. Специфіка рекламування адвокатами своїх послуг в Україні. Етичні способи просування адвокатських послуг та законодавчі обмеження; 3. Адвокатські послуги, як продукт, що підлягає реалізації, збуту, просуванню на ринку аналогічних послуг. Залежність адвокатських послуг від дій звичайних ринкових законів та закономірностей конкурентних умов: система продажу, цінова політика, економічна ефективність діяльності, правильний розподіл ресурсів. Конкуренти: сильні і слабкі сторони. Фактори і тенденції, що впливають на ринок адвокатських послуг. SWOT-аналіз; 4. Стратегія. Тактика. Позиціонування. Комунікаційний аудит. Веб-аналітика. CRM (система управління взаємовідносинами з клієнтами). Визначення, забезпечення, залучення та задоволення потреб споживачів адвокатськими послугами. Створення сприятливого іміджу адвоката/АБ/АО; 5. Найбільш популярні та ефективні способи просування адвокатських послуг: реклама, PR, GR тощо. Інструменти неформального маркетингу адвокатських послуг: проведення семінарів і презентацій, публікації статей, монографій із актуальних для потенційних клієнтів проблем, ведення консультаційних рубрик у спеціальних виданнях, участь у різного роду бізнес-асоціаціях, благодійних акціях. Телемаркетинг. Інтернет-маркетинг. Digital. Контент. Оперативне та стратегічне юридичне обслуговування. Основні помилки в просуванні адвокатських послуг; 6. Врахування стандартів в галузі свободи слова в рекламі професійної діяльності адвоката. Модератор-доповідач: Віхляєв Володимир Вікторович – адвокат, проректор з правової роботи-головний юрисконсульт ректорату, почесний професор Класичного приватного університету, член Комітету адвокатської практики НААУ Доповідачі:
За результатами обговорення планується підготувати розділ для енциклопедії адвокатської практики (відеоенциклопедії). Участь у заході безкоштовна. Посилання для участі у заході: https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_xY-Dvht_R5-aDPTmadeWFw Контактна особа: Вітліна Марина, Тел: +38(096)972-87-28, e-mail: m.vitlina@mail.unba.org.ua Текст та фото підготовлено командою координатора комітетів НААУ |
|
© 2025 Unba.org.ua Всі права захищені |