15:04 Чт 19.11.20 | |
НААУ спільно з РБО надали практичні рекомендації про те, як захистити бізнес від недобросовісної поведінки третіх осіб |
|
17 листопада 2020 року в Національній асоціації адвокатів України за ініціативою Комітету з питань захисту бізнесу та інвесторів спільно з Радою бізнес-омбудсмена відбулась онлайн-зустріч на тему: «Комплаєнс-політика та Covid-19: на що звернути увагу клієнтів?». Модератором заходу виступив Олександр Світличний, адвокат, Голова Комітету з питань захисту бізнесу та інвесторів, що діє в складі НААУ. У якості спікера участь взяла Тетяна Херувімова, інспектор Ради бізнес-омбудсмена. На початку зустрічі Олександр Світличний привітав усіх присутніх та розповів про те, як належний рівень комплаєнсу впливає на досягнення очікуваного результату та які практичні рекомендації з боку адвокатів можуть підвищити захищеність бізнесу від недобросовісної поведінки. Тетяна Херувімова зауважила, що компанії залучають адвокатів на стадії вибудовування комплаєнс-процесів для реалізації стратегій захисту. На думку доповідачки, дуже важливо відстежувати, яким чином пандемія вплинула на комплаєнс-політику, як необхідно змінити фокус комплаєнс-програми, щоб ефективно захищати компанію-клієнта й надалі. За результатами обговорення усі присутні дійшли до висновку, що побудова ефективних комплаєнс-процедур є запорукою запобігання та протидії всім видам бізнес-ризиків. Текст і фото підготовлені командою координатора комітетів НААУ |
|
© 2024 Unba.org.ua Всі права захищені |