18:12 Пт 06.06.25

В адвокатському самоврядуванні жінки більш активні, — дані ЄРАУ

print version

В Україні на пʼять чоловіків-адвокатів припадає чотири коліжанки. Втім, на рівні керівництва рад адвокатів переважають жінки.

Дані про гендерно-соціальну роль адвоката навів заступник голови НААУ, РАУ Валентин Гвоздій під час засідання Ради адвокатів України, що проходить сьогодні на Хмельниччині.

Станом на кінець травня в Єдиному реєстрі адвокатів України обліковується 71 286 адвокатів, з яких 60,8% — чоловіки, а 39,2% — жінки.

Найбільше гендерне розшарування — у Закарпатській області, де лише 31,8% адвокаток. Схожа ситуація у Волинській (34,2%) та Тернопільській (34,6%) областях. Найближчими до гендерного балансу є Одеська (44,9%) та Миколаївська (44,2%) області. Втім, і тут гендерний розрив залишається помітним.

А от серед керівників регіональних рад адвокатів ця пропорція фактично дзеркальна: жінки становлять 54%.

«Українська адвокатура демонструє приклад, як можна забезпечити реальну участь жінок у процесах прийняття рішень. І ці цифри з ЄРАУ можуть слугувати орієнтиром для інших самоврядних та професійних спільнот. Ми не говоримо про формальне представництво — ми говоримо про змістовну участь, ініціативність і відповідальність. Я переконаний, що гендерний баланс у керівних органах — це не лише питання справедливості, а й показник зрілості професійного середовища», — прокоментував В. Гвоздій.

Аби першим отримувати новини адвокатури, підпишіться на канал Національної асоціації адвокатів України у Telegram.

© 2025 Unba.org.ua Всі права захищені
"Національна Асоціація Адвокатів України". Передрук та інше використання матеріалів, що розміщені на даному веб-сайті дозволяється за умови посилання на джерело. Інтернет-видання та засоби масової інформації можуть використовувати матеріали сайту, розміщувати відео з офіційного веб-сайту Національної Асоціації Адвокатів України на власних веб-сторінках, за умови гіперпосилання на офіційний веб-сайт Національної Асоціації Адвокатів України. Заборонено передрук та використання матеріалів, у яких міститься посилання на інші інтернет-видання та засоби масової інформації. Матеріали позначені міткою "Реклама", публікуються на правах реклами.