![]() |
12:37 Пн 28.04.25 |
Як адвокату правильно заявити про себе в Instagram і TikTok |
|
![]() Особистий бренд адвоката дозволяє побачити його як особистість, зрозуміти цінності, якості та інтереси. І це надає можливість налагодження ділових стосунків з людьми, які поділяють близькі цінності та інтереси. Практичні аспекти просування бренду адвоката в TikTok та Instagram обговорили в рамках вебінару, організованого представниками Молодіжного комітету НААУ - UNBA NextGen у Дніпропетровській області Алевтиною Башкєєвою, Анною Цуркан та Юлією Протопоп. Спікеркою на захід запросили експертку з контенту для соціальних мереж Олександру Владимирову, яка розповіла про роль соціальних мереж у побудові особистого бренду, та власному позиціюванні. Зокрема контентмейкер звернула увагу на те, що в особистому бренді важливим є підкреслення експертності, наприклад завдяки можливості розглядати конкретні кейси. Це дозволяє зрозуміти, наскільки адвокат є професіоналом. При цьому не варто заради високих переглядів нехтувати Правилами адвокатської етики, виставляючи жарти, пісні тощо, які можуть бути розцінені неоднозначно. Негативно може бути сприйнято використання певних слів, повʼязаних із професією, таких як смерть, насильство, сексуальне насильство тощо. Експертка радить враховувати це. За можливості замінювати їх на подібні, а якщо це неможливо, то «запікувати» у відеоконтенті або обривати у текстовому форматі. Загалом, контент адвоката має складатися з кейсів, порад що тлумачення та застосування законодавства. У сторіс можна висвітлити участь у судових процесах, подати юридичні документи (з фільтрацією персональних даних), відзначивши власні переваги. Кейси слід наводити у стислому вигляді, без зазначення імен та використання складних юридичних термінів, аби зробити інформацію доступною для широкої аудиторії. Якщо брати зміст матеріалів, що викладаються, то тут варто дотримувати баланс між експертним і особистим контентом. Останнього не повинно бути більше 10%. При цьому для адвокатів не рекомендується публікувати особисті фото, повʼязані з відпочинком, уживанням алкоголю, проведенням часу з родиною у звичайному форматі. Висвітлювати особисте життя слід виключно з метою притягнути людей з подібними цінностями. Instagram (якщо порівнювати його із TikTok) дає більш широкий інструментарій для просування адвоката. Можливість визначення аудиторії, таргетована реклама, аналіз її кількості та якості сприяють у пошуці нових клієнтів. Водночас, TikTok дає більш широку для рекламування. Учасники заходу отримали лайфхаки щодо «упакування профілю» на прикладах акаунтів адвокатів. Їм також дали поради щодо технічних моментів створення контенту. Зокрема, спікерка акцентувала увагу на важливості зазначення в шапці профілю П.І.Б., контактних даних для звʼязку, спеціалізації у галузях права. Доречно перерахувати конкретні послуги, які надаються, дати інформацію про кількість наданих консультацій та задоволених клієнтів. На обкладинку профілю слід підібрати своє найбільш «живе» фото, під час виконання роботи – в офісі за робочим столом тощо. Наявність гарного освітлення та звуку, субтитри для максимального охоплення аудиторії, - це технічні поради виготовлення відеоконтенту. Окремо О.Владимира зупинилася на важливості контент-плану. Це організовує та дисциплінує, допомагає побудувати свою концепцію та послідовність подання матеріалу, - пояснила експертка. Надалі це дасть можливість аналізувати статистичні дані і відповідно корегувати обсяги продажів послуг. Найоптимальніше – брати одну тему на тиждень та подавати її в різний спосіб (рілс, пост, сторіс). Аби першим отримувати новини адвокатури, підпишіться на канал Національної асоціації адвокатів України у Telegram. |
|
© 2025 Unba.org.ua Всі права захищені |