Про курс
- Те, яких клієнтів можна віднести до категорії вразливих (воїни, внутрішньо переміщені особи, люди з інвалідністю, одинокі батьки ін.).
- Чому важливо враховувати досвід та статус клієнта при комунікації з ним?
- Як досвід війни впливає на комунікацію?
- Особливості комунікації адвоката з вразливими групами клієнтів.
- Які типові помилки роблять адвокати при комунікації з вразливими групами клієнтів?
- Як зробити так, щоб клієнт почав довіряти адвокату?
- Інструменти адвоката для побудови з клієнтом тривалих міцних стосунків.
Реєстрація за посиланням.
Звертаємо увагу слухачів, що вартість участі для осіб, які не є адвокатами, відрізняється.
Звертаємо увагу адвокатів, що перед лекцією та після її завершення слід відсканувати QR-код, який буде відображено на екрані вебінарної кімнати.
На помічників, стажистів та інших учасників вебінару процедура сканування QR-коду не поширюється. |
© 2025 Unba.org.ua Всі права захищені "Національна Асоціація Адвокатів України". Передрук та інше використання матеріалів, що розміщені на даному веб-сайті дозволяється за умови посилання на джерело. Інтернет-видання та засоби масової інформації можуть використовувати матеріали сайту, розміщувати відео з офіційного веб-сайту Національної Асоціації Адвокатів України на власних веб-сторінках, за умови гіперпосилання на офіційний веб-сайт Національної Асоціації Адвокатів України. Заборонено передрук та використання матеріалів, у яких міститься посилання на інші інтернет-видання та засоби масової інформації. Матеріали позначені міткою "Реклама", публікуються на правах реклами.
|