14:00 Чт 29.06.23

Комунікація адвоката з вразливими групами клієнтів

print version Про курс
  1. Те, яких клієнтів можна віднести до категорії вразливих (воїни, внутрішньо переміщені особи, люди з інвалідністю, одинокі батьки  ін.).
  2. Чому важливо враховувати досвід та статус клієнта при комунікації з ним?
  3. Як досвід війни впливає на комунікацію?
  4. Особливості комунікації адвоката з вразливими групами клієнтів.
  5. Які типові помилки роблять адвокати при комунікації з вразливими групами клієнтів?
  6. Як зробити так, щоб клієнт почав довіряти адвокату?
  7. Інструменти адвоката для побудови з клієнтом тривалих міцних стосунків.


Реєстрація за посиланням.

 

Звертаємо увагу слухачів, що вартість участі для осіб, які не є адвокатами, відрізняється.

Звертаємо увагу адвокатів, що перед лекцією та після її завершення слід відсканувати QR-код, який буде відображено на екрані вебінарної кімнати.

 

На помічників, стажистів та інших учасників вебінару процедура сканування QR-коду не поширюється.

© 2025 Unba.org.ua Всі права захищені
"Національна Асоціація Адвокатів України". Передрук та інше використання матеріалів, що розміщені на даному веб-сайті дозволяється за умови посилання на джерело. Інтернет-видання та засоби масової інформації можуть використовувати матеріали сайту, розміщувати відео з офіційного веб-сайту Національної Асоціації Адвокатів України на власних веб-сторінках, за умови гіперпосилання на офіційний веб-сайт Національної Асоціації Адвокатів України. Заборонено передрук та використання матеріалів, у яких міститься посилання на інші інтернет-видання та засоби масової інформації. Матеріали позначені міткою "Реклама", публікуються на правах реклами.