|  Під час тренінгу ми розглянемо такі питання: Причини виникнення конфліктів між адвокатом та клієнтом.Наслідки виникнення непорозумінь адвоката з клієнтом.
 Значення ефективної комунікації адвоката з клієнтом.
 Способи побудови комунікації з клієнтом.
 Принципи комунікації, невиправдані очікування і що з ними робити.
 Етичні виклики адвоката у взаємодії з клієнтом.
 Комунікативні бар’єри.
 Стратегії поведінки в конфліктах як інструмент управління комунікацією.
 Фільтри сприйняття інформації, які впливають на якість комунікації.
 Ідеальна структура комунікації адвоката з клієнтом.
 Принципи успішної комунікації.
 Типові помилки адвокатів при веденні справ клієнта.
 Техніки активного слухання – MUST-HAVE сучасного адвоката.
 Невербальна комунікація: додаткові можливості та ризики.
 Особливості комунікації з вразливими групами клієнтів.
 Стратегії відновлення ресурсного стану адвоката.
   Реєстрація за посиланням. Формат тренінгу передбачає велику кількість практичних завдань для відпрацювання навичок ефективної комунікації адвоката з клієнтом. |